Tema: Re: Kontora pishet (Muitinė)
Autorius: Tomas
Data: 2015-05-28 13:35:00
Sutampa.
Fėja jau skambyjo muitinėn, teta muitininkė griežtai jai nurodė nedelsti, ir pareiškė "mes žinom kiek tokios prekės kainuoja" :)
Aš isivaizduoju situaciją taip: sėdi ten bobos, kai kurios iš jų - puikiai besigaudančios kosmetikos subtilybėse, pamatė brandus, šalia - nedidelius skaičius ir su pavydu sukėlė kipišą - TAIP NEBŪNA, net AŠ brangiau mokėjau :D Buvo taip pernai atėjus vienai siuntai, bet greit buvo nuraminta ir prekės gautos. Aš nesuprantu kodėl DABAR, ir kodėl tos 9 siuntos - jų buvo ir daugiau.