Tema: Re: Labai prašė paplatinti ir kas gali iš mamyčių užpildyti anketą
Autorius: Glebas
Data: 2014-12-02 08:53:34

"MinVodai" <minvodai@gmail.com> wrote in message
news:m5jfs1$abp$1@trimpas.omnitel.net...
> O nenoryte sukurti apklausos anketos darbdaviams?
> kaip jie jaučiasi, kai išeina dekretiniu 2-3 metams, vietoje jos priima
> kitą, po 2m turi atleisti jau įsidirbusią darbuotoją, nes grįžta "mama",
> kuriai atsiranda begalės biuletenių, na jei dar du mažamečiai - tai plius
> vienas mamadienis per mėn.

Ko gero jaučiasi nelabai gerai. Bet toks jau neteisingas tas gyvenimas.
Tik va, ta "įsidirbusi darbuotoja" žinok irgi gali pasigimdyti.
O jeigu priimsi specialiai ne moterį, o vyrą, tai jis irgi gali išeiti vaiko
auginimo atotogų, kaip ir moteris.

> Aš tikrai ne priešas gimstamumui :)  bet absurdas, kai grįžtančios mamos
> reikalauja šiltnamio sąlygų, nes jos augina vaiką, kai už jas kiti
> darbuotojai turi atlikti nespėtus darbus.

Tik va, ne mama reikalauja šiltnamio sąlygų, bet yra tam tikri reikalavimai,
numatyti įstatyme.
Tarp kitko - ne vien mamoms, bet ir tėčiams.

> Visada siūlau žmonėms patiems sukurti savo veiklą, o tada galėsime
> padiskutuoti apie "socializacija".
> O mamoms visada reikia priminti, kad čia ne vaikų darželis ir grįžusioms
> taikiai duoti pasirinkti "arba augini vaiką, arba dirbi"
>
> Sėkmės darbuotojams ir ištvermės dardaviams

Tėvams, turintiems mažų vaikų, taip pat sakai, ar tik mamoms?
Gimstamumas, maži vaikai visada buvo yra ir bus. Kaip bebūtų, juos kažkam
reikia ir auginti.
Jeigu viskas vyktų pagal tamstos čia išsakomas nuostatas, valstybė kristų į
visišką gimstamumo duobę, net vertinant tai, kad nuo 1990 gimstamumas ir
taip mažėja nuolat.
(kaip šaltinis http://www.respublika.lt/uploads/img/le_7.jpg)
Vaikų auginimas yra ne vien problema darbdaviams - į tai reikai žiūrėti
plačiau. Tai ir vartojimo augimas (atitinkamai darbdavys galės gaminti ir
parduoti daugiau), ir būsimi darbuotojai bei mokesčių mokėtojai.
Pagaliau tai yra valstybės gyventojų skaičiaus išsagojimas, išvengiant
didelės, kartais nepageidaujamos imigracijos...

Tiesa, čia jau ne visai o.law tema