Tema: Re: Darbo uzmokestis ir mokesciai?
Autorius: Tester
Data: 2014-11-09 23:38:15

> Dekui uz atsakyma. Ar gerai supratau del PVM, kad jeigu as pvz parduodu
> savo paslauga kazkam, kas yra USA ir per metus pvz gaunu 200k LT tai man
> PVM nereiktu moketi? T.y. is esmes uztektu tureti I.V. pasiemus ir nebutu
> papildomu mokesciu susijusiu su UAB'u ir panasiai..?

Ko gero nereiktu:
http://mic.vmi.lt/documentpublicone.do?&id=1000108879&tree_id=1000003188
Bet geriau pasitikslink.
Nesu isitikines del mokestines nastos UAB ir IDV skirtumu. IDV yra Sodros
lubos lyg tai. Itariu (gal blogai), kad UAB geriau mokestine prasme, bet
daugiau popierizmo, o ir tau teoriskai reiktu kokia tai sutarti su klientu
is UAB puses tureti, kaip kitaip jie pripazins kazkokio UABo invoice.
Itariu, kad tamsta - laisvasis menininkas
http://vz.lt/article/2013/5/11/nuo-individualios-veiklos-pajamu-tenka-moketi-16-6-arba-23-6-mokesciu

dar karta pacituosiu: