Tema: Re: Darbo uzmokestis ir mokesciai?
Autorius: Ozas
Data: 2014-11-08 18:49:35
nepaminetas imones pelno mokestis 5 proc jei iki mlj apyvartas ir tik tada
15 proc GPM.

Ozas

"Tester"  parašė naujienų news:m3jc5k$2qf$1@trimpas.omnitel.net...

> Galbut labiau apsimoka tokiu atveju registruoti UAB'a ar kazka kita, o ne
> IV, registruoti PVM moketoju ir tam UAB isidarbinti save pati, UAB'as
> gauna pinigus, o veliau ismoka man kaip darbuotojui atlyginima?

Manyciau, kad taip. Viena toki pazistu, kuris panasiai dirba. Jei daug
uzdirbi, tai buhalterei susimokesi kazkiek, mokesi sau kokius <=2500 Lt i
rankas (ar kiek negaila), kitus pasiimsi kaip dividendus kitais metais (15%
GPMas, be jokiu Sodru).