Tema: Re: Q: karsto vandens skaitliukas
Autorius: Gintas
Data: 2014-11-05 23:02:43
Taigi sakau-jeigu nustatys, kad nesisuko, nes atseit sugadinai, netiketai  ateis paziurek kiek prisukai per savaite su naujuoju. (ar per dvi savaites, ar per menesi) Toki sunaudojima jie skaitys kaip tamstos vidutini.  Paskui paziures, kada buvo paskutinio skaitliuko patikrino data (oficiali)  Tada paziures kiek per ta laika  iki pakeitimo sumokejai uz vandeni. Tai ka sumokejai -minusuos, likusia dali lieps primoket. Taip bus jeigu jie elgsis kaip elektrikai :)

Viskas i tema, tik skaityk atidziau :)