Tema: Re: Q: karsto vandens skaitliukas
Autorius: Ghetto
Data: 2014-11-05 22:06:35
nugrybavot nuo temos... loti viens ant kito galit kitur, man aktualiau suzinot kam ruostis... kad nesigautu kad paziures bendra namo suvartojima, is visa skirtuma kuris nesutampa pistels man apmokejimui...

pamastymui: tarkim nustatys kad skaitliukas nesisuko del kazkokiu priezasciu, kaip jie nustatys kiek laiko jis nesisuka ( sukasi na taip kaip turi)?