Tema: Re: Q: Kondiciniu prekiu grazinimas
Autorius: Kiaule voras
Data: 2014-08-27 14:39:44
Nu kaip, as ji ispakavau. Pajungiau prie teliko. Spalvas kazkaip pakraipo,
negrazus vaizdas. Pasireguliuot nzn ar iseina, instrukcija tik lenku kalba,
jokia kita kalba jokios info nepateikta. Pasileidau filma perziurai is
flash, ple vel keistos spalvos. Toks itarimas, kad spalvu zaismo pagalba
bando rodyti ale Full HD. Zodziu ne esme. Esme, kad nepatiko, nes nera
instrukcijos lietuviu ar anglu ar rusu kalba, vaizdas nepatenkino mano
lukesciu.