Tema: Re: Programines irangos pirkimas is US ir mokesciai?
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2014-08-06 19:03:20
Pirkimo metu - taip, tokia schema suveiks. Bet jei pirkejas imone,
patikrinimo metu vistiek ta mokesti priskaiciuos.

"Vytautas Butkus"  wrote in message news:lrtjee$s37$1@trimpas.omnitel.net...

Sveiki,

ruosiuosi isigyti programine iranga is USA, kurios EU niekas
nepradavineja ir kilo klausimas ar reiks moketi PVM ir muita uz ja?

Pardavejas neturi pasirinkimo pirkti tik elektronine versija (tokiu
atveju greiciausiai nereiktu moketi mokesciu) ir siulo parsisiuntimo
galimybe + boxed versijos siuntima pastu. Galvoju, jeigu man isigijus
programine iranga gauciau registracijos koda ir parsisiusciau pacia
programine iranga, o popierine versija issiustu man pastu. Tokiu atveju
jeigu tektu moketi mokescius uz ja, tiesiog galeciau atsisakyti to
popierinio varianto ir nieko nemoketi, nes man tai kas butu toj
"dezutej" butu visiskai nereikalinga ir tokiu atveju nebereiktu
susimoketi mokesciu?

Dekui uz info