Tema: Re: Creditinfo kredito reitingai
Autorius: ramunas
Data: 2014-07-01 15:02:10
pas mane irgi C :)) rodo, kad 2006 metais buvo Swedbankui skola uz
nenaudojama kortele ir uzmirsima nutraukti sutarti. ir 2010 Lesto is kazkur
atsiradusi skola...

Bet tai zhinai reitingas yra reitingas... toks kaip as uzmarsuolis ir
pavojingesnis paskolu gavimui negu pareigingas zmogus. todel taip ir gaunasi
:)