Tema: Re: Pinigu dovanojimas sesei - kokie niuansai?
Autorius: skaitytojas
Data: 2014-03-31 22:47:00
jei tas patikrinimas buvo labai senai (200x), tai sake teisybe - is
seseru/broliu, seneliu gautos dovanos seniau apsimokestino. Kadangi ta buvo
galima lengvai apeiti, itraukiant i dovanojimo grandine artimesni seimos
nari, kuriam dovanojimas neapsimokestina, tai matyt uz tai ir pakeite ir
dabar nebeapsimokestina.