Tema: Re: Pinigų dovanojimas sesei - kokie niuansai?
Autorius: Nioka
Data: 2014-03-30 22:40:06
Kai VMI dare mokestini patikrinima ir reikejo pagristi pajamas dokumentais,
mokesciu inspektore sake, kad motinos ar vaiku dovanotos lesos neapmokestinamos,
o brolis geriau kad parasytu paskolos rasteli, nes is jo gautos lesos apmokestinamos.
Man tai atrode keista, bet padariau kaip sake.
Be to, dovanojantis turi galeti pagristi dovanojamu pinigu isigijima: pastovios pajamos,
parduotas NT, automobilis , gautas palikimas ar pan. Darant banko pavedimus,
VMI gauna info is banko nuo tam tikros sumos, arba kai yra pastovus pavedimai tarp fiziniu
asmenu.