Tema: Re: Zmogui iseinanciam i pensija darbdavys atsisako sumoketi ismoka uz du menesius pagal DK127.2 ir DK140.2
Autorius: DRX
Data: 2009-04-06 14:03:45
na gerai bala nemate tu delspinigiu. bet ar priklausys man alga uz 12men? 24men?
priminimas darbdaviui siustas emailu (turbut teisiskai negalioja) taip pat raginta telefonu. registruotu laisku neissiunciau.
siuo metu jis gali buti nemokus o imone palikta "del vardo" taigi patogiau butu palaukti geresniu laiku.
nepamirstant kad senaties terminas yra 3m.

--

Su Baru
www.IMPREZA.lt