Tema: Re: Omnitel "Asmeninis". Nustebsite paskaiciave...
Autorius: Blynas
Data: 2009-03-30 14:13:57
Na supratau, taip ir galvojau :) Šiaip man įdomu, statistikai. Nes kuo toliau, tuo labiau įsitikinu, kad tikrai neglydau skaičiuodamas ir tas liečia visus arba beveik visus. Reikia kažkaip informuot kitus žmones apie galimybę nutraukti sutartį ir vėliau, o taip pat reiktų gal kreiptis į Konkurencijos tarnybą. Tik vat nelabai žinau, ką ir kaip reikia rašyti, kad rimtai nuskambėtų, mat aš pats su Omniu susitariau tikrai daugumai sunkiai įsivaizduojamom sąlygom (naudingom mums), tai kaip ir neturiu kuo skųstis. O skundas be skaičių skambės kvailai... :) Gal kas turit konkretų atvejį? Skundas gali būti anoniminis?