Tema: Re: Omnitel "Asmeninis". Nustebsite paskaiciave...
Autorius: T:\)
Data: 2009-03-30 13:01:33
pritariu Blynui, del to, kad asmeninis mokejimo planas ir jo reklama kai kuriais atvejais (bent jau mano 100 proc) yra akiu dumimas. Turiu 3 abonentus, 1 naudotas 11 menesiu planas nuo pat pardzios 19 cnt minute, kiti du 11 menesiu is 12 turejo irgiplana su 19 cnt minute. Omniu pasiulymas gaunate 54 proc daugiau minuciu ir zymiai daugiau pokalbiu. Ir pateiktoje palyginimo lenteleje isvesta asmeninio plano vidutine minutes kaina 18 cnt 1 abonentui ir kitiems 2 -18-17cnt minute.
Isvada omnitelio minutes kaina pagal asmenini tarifa atpigo maksimum 10.5 proc (nuo 19 iki 17), o jie sako, kad uz ta pacai suma galesiu kalbeti net virs 50 proc daugiau :) Pagal mane, kad ju reklama butu teisinga tai nauja asmeninio plano vidutine minutes kaina turetu buti nedaugiau 10-9 cnt, vietoje ju siulomu 18-17 :)

T:)