Tema: Re: Draudimas, zalos atlyginimas
Autorius: Dyn
Data: 2009-03-26 16:52:42
Butas nera didelis apie 70m2, du kambariai. Miegamojo durys buvo uzdarytos.
Darbavosi savo reikala ismanantys, nes viskas iki smulkmenu apgalvota. Is
dvieju nesiojamu kompiuteriu paeme geresni, nes kitas beveik bevertis..
Sugebejo paimti visa kas vertingiausia namie buvo, t.y. ne tik hole, bet ir
i svetaine buvo nupedine. Nuostolis padarytas nemenkas, didele dalimi del
pacio kvailumo - korteliu pin kodai mobiliajame buvo suvest, tai nuo visu
korteliu pinigus nueme, tiesa mobilus padetas graziai vietoj, nepaeme.
Pinigus nueme nefilmuojamame bankomate.Vyriska rankine ir ta nepaimta. Tik
pinigai isimti is pinigines.
Gyvunu neturiu. Gyvenam dviese, miegojom kartu :)
Spyna ASSA labai paprasta (tik apatine uzrakinta buvo). Draudimo argumentai
pagristi policijos protokolu.

Laiptineje graziai uzlankstyti judesio davikliai iki pat pirmojo auksto.