Tema: Re: Draudimas, zalos atlyginimas
Autorius: Jonas Sergejenka
Data: 2009-03-26 16:22:16
Truputį ne į klausimą atsakysiu, bet dar įdomu, kokio tipo/dydžio butas, kiek kambarių, ar miegamojo duris užsidarai, etc.
Tiesiog smalsu ir baugu, tai bandau apsidrausti. Nes jau ne kartą girdėjęs apie naktines vagystes.
Gyvūnų neturi (šuns/katės)?
Ar vienas gyveni(miegojai tą naktį)?

Ačiū.

Dėl neužrakintos patalpos - tai labai pieviškai iš draudimo pusės skamba. Kaip čia jie taip nustatė? Kokio tipo spyna? Pasigooglink, ar tokios spynos vagių lengvai įveikiamos. Kuo jie motyvuoja savo nuomonę?

Johnas