Tema: Re: Nebaigti autoformalumai ir pasekmes
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2009-03-25 10:18:54
Tai IMHO, kad tinka. Pardavejas nieko nepazeide - jam prievoles registruoti
sandori kaip ir nera, todel net neiregistravus sio sandorio Regitroje jis
gali ji naudoti priesh treciasias salis. Prievole tik pirkejui.

Paimkim pavyzdi ish kitos operos. Parduodu buta. Nueinu su pirkeju ir
pasirasau pirkimo/pardavimo sutarti. Pirkejui yra prievole uzregistruoti
sandori kadastre. Bet sakykim del kokiu nors priezasciu jis to nepadaro.
Nori pasakyt, kad mano sutartis delto negalioja pries trecius asmenis ir ash
privalau tikrinti, ar pirkejas ivykde siuos reikalavimus ? IMHO bulshit.