Tema: Re: Nebaigti autoformalumai ir pasekmes
Autorius: Zemes gumbas
Data: 2009-03-25 00:40:33
Atsiunte bendrove kuri matyt gabeno ir saugojo auto,pagal data 2007 08 20,ir
matyt jau subrendo tam reikalui kad paprasyt babkiu.auto-passat 87
  Sutarties su pirkeju neturiu,bet teoriskai yra galimybe ja surasyti
dabar(gal)
   Laiskas atejo man,nes as buvau pasirases sutarti su pirminiu
pardaveju,bet neregistraves ant saves,matyt sutarti parode pardaves man
savininkas(rodos tuo metu nereikejo deklaruoti auto )