Tema: Re: Ilekiau i duobe
Autorius: Ziaurus
Data: 2009-03-23 11:04:17
Ar kazkaip panasiai turetu atrodyti?

Kauno m. savivaldybės komunalinio ūkio skyriui

PRETENZIJA

2009 m. kovo 23 d.

Kaunas

Aš, ***, gim. ***, gyv. ****, Kaune, š. m. kovo 22 dieną apie 21 val.
važiavau nuosavu automobiliu OPEL Omega (valst. nr. ***) Tunelio gatve nuo
geležinkelio stoties link Baršausko gatvės. Važiavau antrąja eismo juosta,
apie 50 km/h greičiu. Važiuojamoje dalyje (priešais Tunelio g. 1 namą)
išvydau duobę, mėginau išvengti jos pristabdydamas ir apvažiuojant kaire
puse, tačiau nesėkmingai. Duobė nebuvo paženklinta įspėjamaisiais ženklais,
todėl tai neleido man laiku pastebėti kliūties ir jos išvengti. Įvykio metu
patyriau žalą: sprogo priekinio dešinio rato padanga, sulinko ratlankis,
sugadinta važiuoklė. Iškviečiau policijos ekipažą, kuris užfiksavo eismo
įvykį (policijos nutarimo kopija pridedama).

Tunelio gatvės savininkas yra Kauno m. savivaldybė, todėl kreipiuosi į Jus
prašydamas atlyginti patirtą materialinę žalą.

Padarytą žalą įvertinti galima būtų kartu su Jūsų atstovu autoservise.

Kontaktiniai duomenys

Vardas, Pavarde

Parasas