Tema: Re: Ilekiau i duobe
Autorius: Ziaurus
Data: 2009-03-22 23:35:03
nuo gelezinkelio stoties vaziuojant tunelio gatve link barsausko, antroj
juostoj, apie 200 metru nuo viaduko. galima duobe apvaziuoti ir is kaires,
tik priletinti reikia. apzergti imanoma, bet jau reik gerai jausti masina.
duobe taip per viduri juostos. jei kam kokio kalpoko truksta, tai ten galit
pasiimti :) uzdejo padanga pareigunai ant duobes, bet kaip minejau vienas
sugebejo ir taip ivaziuoti. atsargiai ten.