Tema: Re: Darboviete ir bankas
Autorius: Renookas
Data: 2009-03-19 22:29:06
as buciau buves nieko pries gal ir ta kortele pasiimti, bet:
1. niekas nesiteike net paaiskinti salygu: jei tau reikia tai paiskambink i
banka ir aiskinkis. mes ir taip turim ka veikti
2. buvo ne prasymas, is karto spaudimas. Mano reakcija - graziai tai grazei,
pyktis nori, nu tai pasipykim.
3. buvom sutare kad alga keliau i mano hanzos saskaita nes imu paskola ir uz
tai man duoda mazesnes palukanas. mansu niekas ju nebepakeistu, bet ne tai
jau mano asmeninis reikalas: jei susitarem tai ir laikykimes.