Tema: Re: Darboviete ir bankas
Autorius: Argi
Data: 2009-03-19 22:15:56
Priversti neturi teises, bet galimybes paspausti, aisku, turi.

is asmenines patirties - dirbau kontoroje, ~400 zmoniu.
Pasiule parasyti prasyma atsidaryti saskaita kitam, negu mano tureta saskaita, banke. Pasiule geresnes salygas negu turejau - nebuvo korteles metinio mokescio, mokescio uz pinigu isgryninima, didesnis dienos isemimo is bankomato limitas.. Sutikau ir vargo nemaciau.
IMHO jei tai nera kritinis dalykas, galima gi kontorai tokia "nuolaida" padaryti.