Tema: Re: saskaitos perskaiciavimas
Autorius: Vaidas
Data: 2012-11-22 08:24:04
Nesu iki galo tikras, panašiu klausimu eisiu konsultuotis, bet mano
nuomone administratorius privalo iš anksto pranešti (pvz. skelbimu
skelbimų lentoje) apie tokius darbus ir kiek maždaug kainuos: taip
gyventojai galėtų susirasti kitą rangovą. Kas, jei nepraneša - nežinau.
Tikriausiai savivaldybė parodo savo dėmesį, o tas nėra malonu
administratoriui.