Tema: Re: Dar apie filmavima
Autorius: Rrr
Data: 2012-11-09 19:53:24
Jei esi gabus IT sritije ir ne tik, gali daryti ka nori ir net pats dievas neatkapstys ir nieko neirodys.

O tu nebuk durnas, pasitelkdamas savo IT zinias, talpink taip, kad visi pirstai rodytu i ja. Budu, kaip tai padaryt - n. Ant galo, dar ziurek liksi pats nuekentejusio vietoj ir galesi uzsiprasyt kompencacijos. ;-)