Tema: Re: Dar apie filmavima
Autorius: ManXP
Data: 2012-11-09 18:14:33
Filmuot tai tikrai nedraudzia, bet vat irgi pagalvojau, kaip reiketu irodyt,
kad butent TU paskleidei info. Ikrauni video i koki puslapi per TOR, ir
aiskini, kad nieko nezinai. IMHO, su irodymais pries tave turetu but sunku
(arba labai klistu) :)

"Rrr"  wrote in message news:k7j4vl$lf4$1@trimpas.omnitel.net...

O jei mano kompiuteri pavoge ir isplatino tam tikra kompromituojancia
informacija?
O jei i mano kompiuteri kazkas isilauze?
O jei pati mergaite radusi video mano kompiuteryje ji ispublikavo mano
vardu, noredama man pakenkti?
O jei pavoge mano duomenis, kai as buvau palikes ijungta kompiuteri pvz
universiterte ar darbe ir as nezinau kas?

Beja, kas man namie draudzia filmuoti viska kas vyksta - aka security cam'as
24/7? Paklausi kam? Ogi kad mano daznai  parsivedamos mergaites nesakytu,
kad as jas isprievartavau. ;-)

Kaip tada? Kazkaip itariu uzvartytum visus... :-)))