Tema: Re: alga ir nemokamos atostogos
Autorius: HBH
Data: 2012-10-29 14:14:17
> Dėl įdomumo - kokiu pagrindu forminamos neapmokamos atostogos?
> Pats pasiprašei?
> Žinai, kad jų metu, jeigu niekur kitur nedirbsi, turėsi PSD mokėti
> valstybei?

Taip, pats parasiau, nes taip pats darbdavys pasiule, kadangi mano zonoje
darbu nebeturi, o vazinet i kita rajona jie nesutinka man moket uz
komandiruotes, tai kol cia vietoje darbu nebus, tol busiu nemokamose....

O del PSD,
del sito jau susizinojau ligoniu kasose,
kol esu registruotas pas darbdavi ir vistiek skaitausi kaip dirbantis ir
nemokomu atostogu metu esu draustas...

Logiskai galvoja kas nors ar ne ?
Is kur as galeciau moket valstybei jei nedirbu ir neturiu jokiu pajamu ?
Zmona islaiko us maista, tai ka ji dar tipo uz mane ir PSD moket turetu ???