Tema: Re: Kaip te yr ....
Autorius: Gintas
Data: 2012-10-18 13:30:11
Kazkuris is ministru pareiske, kad reik badarbius grusti is darbo birzos. Tipo ukininkai labai skundziasi, kad ner darbininku. Esant tokiam mastymui, vaziuot keleta valandu is miesto  pas ukininka, kad gaut ten minimalia alga-visiskai liuks  Darbo birzoje lygtai yra nuoroda, kad kelione i darbo vieta marsrutiniu autobusu neturi trukti daugiau nei 1,5val. Vadinasi-darbe sugaisti 9val (iskaitant pietus), plius-3 val. Kelionei (pirmyn-atgal), viso-12val nebuni namuose,  ir negauni 200 eur po menesio. Lietuva!