Tema: Re: Kaip te yr ....
Autorius: Lavonas
Data: 2012-10-18 13:05:41
Klausimas ne darbo laike, man klausimas ar kelione nuo namu iki darbo yra
darbas ar nea. Nes daba gaunasi, kad jeigu vaziuosiu ir atvaziuosiu i darba
iki 8 ryto, tai nedarbas, o jeigu ishvaziuosiu ish namu 8 ryto, tai jau
darbas. O kaip yra traktuojami nelaimingi atsitikimai keliones tarp namu ir
darbo metu??