Tema: Re: Bendrijos pirmininko pareigos
Autorius: Arj
Data: 2012-10-16 14:11:10
is kitos puses - jei gyventojai neproblemiski, tai gali buti puikus uzsiemimas kokiam pensininkui,
kuris neturi prasmingo laiko leidimo budo - su zmonem bendraut reikia, naudingas darbas dirbamas, ir
kruvis nedidelis - ko daugiau gali reiketu zmogui pensijoj, jei neturi kokio kolektyvinio sodo ir
anuku priziureti.
Is kitos puses ziurint - is nuo publikos tas labai priklauso - jei visi "kaip zmones" - viskas ok,
bet ir vienas problemiskas gyventojas (pvz koks L. petkevicius su savo tiesom) gali gyvenima
pagadinti. Labai norint ir "afera" viena kita prasukt galima - teta pasakojo, gretimam name pas juos
taip pirmininkas daugabucio kaupamaji fonda and 34kLt per kelis metus sumazino (tipo panaudojo
einamiesiems darbams, be saskaitu ir pan) - keli pensininkai truksma kele, ale niekas nesikeite,
kaltu neatsirado, norinciu ji pakeisti irgi :)

"Vaidas"  parašė naujienų news:k5ikmg$eol$1@trimpas.omnitel.net...

Aš tai analogiškų pareigų, tik daugiabučiui, labai vengiu, nes net ir
dabar, kai viską darau savanoriškai, sulaukiu daug priekaištų "o tai ko
to nedarai", "daryk ką nors". Ir dar tenka pavargti išaiškinant, kad aš
tikrai nieko neįsipareigojęs.

Vaidas