Tema: Re: Bendrijos pirmininko pareigos
Autorius: Gintas
Data: 2012-10-16 10:39:24
Siaip tai, jeigu jau buni, tai geriausia buti juo "nebunant" Ta, ta prasme, neisirasant savo pavardes registru centre. Nes pasirodo , issibraukt is ten irgi negalesi be susirinkimo protokolo, kuriame bus nurodyta kita auka. O kai pavardes nebes-bet kada galesi numot ranka ir pasiulyt kitam kovot su problemomis. Siaip-geri darbai retai yra tinkamai apmokami..........