Tema: Re: del paveldejimo
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2012-10-10 15:04:23
Pretenduoti tai betkas gali. Bet realius shansus turi tik:

5.20 straipsnis. Teisė į privalomąją palikimo dalį
1. Palikėjo vaikai (įvaikiai), sutuoktinis, tėvai (įtėviai), kuriems
palikėjo mirties dieną reikalingas išlaikymas, paveldi, nepaisant testamento
turinio, pusę tos dalies, kuri kiekvienam iš jų tektų paveldint pagal
įstatymą (privalomoji dalis), jeigu testamentu neskirta daugiau.
2. Nustatant privalomosios dalies dydį, atsižvelgiama į paveldimo turto
vertę, įskaitant įprastinio namų apstatymo ir apyvokos reikmenų vertę.

"Baterijas"  wrote in message news:k53mlq$mgc$1@trimpas.omnitel.net...

O nėra taip, kad jei palieki pagal testamentą svetimam žmogui, artimieji vis
tiek pretenduoja į kažkokią dalį turto?