Tema: Re: del paveldejimo
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2012-10-08 10:39:39
Jeigu yra, paveldes vaikai. Jeigu ne - tėvai.
Tiksliau:

1. Paveldint pagal įstatymą įpėdiniai lygiomis dalimis yra:
1) pirmos eilės – palikėjo vaikai (tarp jų ir įvaikiai) ir palikėjo vaikai,
gimę po jo mirties;
2) antros eilės – palikėjo tėvai (įtėviai), vaikaičiai;
3) trečios eilės – palikėjo seneliai tiek iš tėvo, tiek iš motinos pusės,
palikėjo provaikaičiai;
4) ketvirtos eilės – palikėjo broliai ir seserys, proseneliai ir prosenelės
tiek iš tėvo, tiek iš motinos pusės;
5) penktos eilės – palikėjo brolio ir sesers vaikai (sūnėnai ir
dukterėčios), taip pat palikėjo tėvo ir motinos broliai ir seserys (dėdės ir
tetos);
6) šeštos eilės – palikėjo tėvo ir motinos brolių ir seserų vaikai
(pusbroliai ir pusseserės).

"Jeep"  wrote in message news:k4tvm7$vtf$1@trimpas.omnitel.net...

Sveiki,
turiu toki klausimuka kas ir ka paveldetu mano mirties atveju ( ne duok
dieve aisku :) ), klausiu nes jei turtas pakliutu i ne tas rankas, tai
nueitu per gerkle, mastau apie testamenta..

Situacija tokia: gyvenu su drauge, esame nesusituoke, esu paemes is banko
paskola butui, drauge kaip laiduotoja figuruoja sutartyje, pagal registro
israsa man priklauso 2/3, jai 1/3 buto, taip pat turiu zemes sklypa (pilnai
mano vardu)