Tema: Re: Dėl privačių interesų deklaravimo gydytojams
Autorius: bat0nas
Data: 2012-09-25 12:28:43
Tas tai tiesa.
Bet prieš traukinį napašokinėsi.

Bet kokiu atveju lyg reikalas išsisprendė, kad deklaruos tik savo sadėrius
ir pinigus ta gydytoja. Antrosios pusės (vyro) lyg nebūtina ar tai būtina,
bet kažkaip apeiti galima.

"Signalizacija"  wrote in message news:k3qgdp$1ea$1@trimpas.omnitel.net...

Nu tai o kur cia atsiranda ineresas, kai ta pacia veikliaja gamina kalnas
farmacijos bendroviu?:)
Vaistininkus daba reikai lupt, vaistininkus :)