Tema: Re: Dėl privačių interesų deklaravimo gydytojams
Autorius: pjezo
Data: 2012-09-22 11:15:21
o tu zinai kad VTEK mazumele perlenke lazda ir ju priimta deklaravimo tvarkele priestarauja istatymui?:)
jau buvo sioks toks triukmelis del vieso deklaraciju skelbimo- pagal istatyma skelbiama tik istaigu vadovai politikai ir pan.
eiliniu valstybes tarnautoju duomenys pateikiami tik atskiru VTEK spendimu- o ne automatiskai.
O va VTEK su istaymo skaitymu sunkokai gaunasi- skelbs visus automatiskais.
Nenustebsiu jei pati VTEKa greitai kas nors pasikvies i teisma...