Tema: Re: privati valda ir kabeliai
Autorius: Dariuks
Data: 2009-03-11 17:07:16
> nu pala,  kazkokie pizdukai grybauja po mano kiema, pakabina kabeli nieko
> niekam nesake cia viskas tvarkoj?

Na aisku netvarkoj...
Butu kaip zmones, ateje, paprase, sakytu na va suprantat cia reikia
interneto ar tai kabelines zmonems, na ar jus nieko pries, kad cia virs jusu
sklypo pakabinsim...bla..bla  ir t.t....
Pas mane tokia pat situacija, tai leidau zmonems dykai pakabinti ta
interneto kabeli, nes bahuriukai jauni, nori savo bizni pasidaryt, negi
gaila, svarbu zmoniski, langu dauzyt nesiruosia, apie versla galvoja....net
man paciam uz tai siule puse kainos prijungt, bet as jau seniai turiu
normalu DSL, tai man nereikia...leidau kabint net tarp stogu kabo dabar....
O cia tokie nagliukai, tipo mes gudrus ir pasol kazkoks diedas su savo
grycia cia po langais, tai butent tokiems ir padaryciau juoda zapadlo ir
nukirpciau naxer visus kabelius ir dar paskusciau savivaldybes architekturos
skyriui, kad savavaliskai kabineja cia dratas ir tersia miesto vaizda....O
aplamai dar net VMI galima paskust, nes gal net tokia veikla uzsiimt neturi
teises....