Tema: Re: privati valda ir kabeliai
Autorius: Evaldas
Data: 2009-03-11 16:55:53
Apgalvotai (tycia) nieko karpyt  tu negali, net tai butu svetimo turto
gadinimas ir (arba) savivaldziavimas. Taciau tu gali nutraukti kabeli
netycia, kadangi niekas to kabelio su tavimi nederino tai jo ten nera ir tu
nezinia is kur atsiradusio kabelio galejai nepastebeti :)
O oficialiai tu turi teise:
a. pareikalauti, kad kabelio savininkai susirinktu nx savo kabeli
b. jei "a" punktas nepadeda kreiptis i teisma, kad jis isaisikintu kabelio
savininkui kaip reikia tiesti kabelius.