Tema: Re: ServisaICT apipisineja
Autorius: Valdas Vilutis
Data: 2009-03-10 13:46:31
Na, galimas variantas, kad telefonas sis yra kur nors pavogtas ir jo
IMEI yra kazkur uzfiksuotas duombazese, nebutinai Lietuvoje. Kazkas
galejo specialiai jam apkeisti telefona i vogta, sau pasilikdami normalu
su svariu IMEI, tikedamiesi, kad niekas nepaaiskes arba dings galai, kol
bus pradeta aiskintis...

--
Valdas Vilutis