Tema: Re: ServisaICT apipisineja
Autorius: Cube
Data: 2009-03-10 12:50:42
netavoreikalas wrote:
> beje, gal kas galetumet patikrint, ar dabar mano turimas aparatas isvis
> lietuvoj pirktas yra? jokios konfidencialios info nereik, bet gal ka
> istraukt galima
> ir dar tarkim paziuret, ar tas senas aparatas siuo metu lietuvoj naudojamas?
> IMEI abieju galiu parasyti

Tai ir rasyk, kaip patare, pareiskima policijai. Tik ne del vagystes, o
del sukciavimo. Sakyk - pridaviau telefona, gavau atgal ne savo ir
neveikianti, todel prasau pradeti ikiteismini tyrima del sukciavimo,
nustatyti asmeni, pasisavinusi mano telefona ir patraukti atsakomyben.
Nurodyk visus duomenis, parasyk telefono verte - ji ko gero bus didesne
nei 1 MGL, todel tures pradeti ikiteismini tyrima. O tada jau ir
servisas kitaip prades kalbeti. Is to, kad jiems dabar dzin, panasu, kad
cia nera ju oficiali politika, ir greiciausiai cia koks nors meistras
savavaliskai sukeite.