Tema: Re: Vilniaus savivaldybės (ne)teisėti reikalavimai? (KB)
Autorius: G
Data: 2012-07-09 21:48:37
Gal galite pasidalint kontaktu žmogaus, kuris padėtų sutvarkyt šitą reikalą?
Ačiū.

"Linas Petkevičius"  wrote in message

Tai tau siulo - tokai teise jie turi. Tu su pasiulymu nesutik ir prasyk
remdamasis nurodytu punktu leisti planuoti tik savo gabaliuka. Man panashi
situacija buvo. Tik tiek, kad mano atstovas dalyvavo posedyje ir iskart
paaiskino, kur jie gali eiti su labai panasiais prasymais.

"G"  wrote in message news:jtf7rh$ha9$1@trimpas.omnitel.net...

"G"  wrote in message news:jtf7qr$h9c$1@trimpas.omnitel.net...

Sveiki,
gal iš čia esančių galėtų pakomentuoti Vilniaus savivaldybės atsakymą dėl
detaliojo plano ir kaip tai atitinka įstatymą.
http://www3.lrs.lt/pls/inter3/dokpaieska.showdoc_l?p_id=234133&p_query=&p_tr2=
V.19 dalį. Priede nurodyti 23 sklypai. Savivaldybės atsakymas kitame poste.
Ačiū.