Tema: Re: imone > sutartis su Bite > bredas
Autorius: T:\)
Data: 2012-06-06 13:38:40
tas tai faktas, skambino gal 3 kartus per pirma pusmeti, viena karta paasikinus aplinkybes net uzsirase kuriam salone mane taip "pasiunte" klause net vadybininko vardo, bet ka as prisiminsiu po keliu menesiu (as net ta pacia diena neprisimnciau).
O siaip isejau ir nesigailiu saskaitos sumazejo, dingo visokios neaiskios apmoekstinamos smulkmenos saskaitose. Keista bet tarifui ispirmo zvilgsnio pasikeitus nezymiai galutiniame variante seimos saskaita sumazejo per puse (kiek anksciau budavo 1 asmens saskaita, tiek dabar uztenka 2 pilniem abonentam +1minimaliai naudojamam). Belieka laukti kada nx pasius dabrtinis operatorius - gal ka geresnio vel surasiu :)

T:)