Tema: Re: imone > sutartis su Bite > bredas
Autorius: Renookas
Data: 2012-06-05 13:51:05
nezinau del ko, bet is tikruju omni zaidimai baigesi visos imones perkelimu
i tele2. kai nusprendziau perkeleti verke kad gryzciau, bet jau nebenorejau

"Pi."  parašė naujienų news:jqkbrk$dqb$1@trimpas.omnitel.net...

panasiai ir man buvo su omni.. baigesi nutraukta sutartimi..
speju, kad vadybininkas uz nauja klienta gauna bonusa, todel ir stengiasi
padaryti "nauju".. o, kad sutartis nutrauko jam dzin:)

On 2012-06-04 16:39, T:) wrote:
> Bet topas (po kurio buvo iseita) kai pasibaigus sutarciai atejus jos
> pratesti su nauju planu buvo pasiulyti nerealiai brangus planai (nors
> pries diena preliminariai domintis kitas vadybininkas siule normalu). Ir
> net kelis kartus paklausus ar tai viskas ka gali pasiulyti buvo atsakyta -
> mes klientu nesivaikome (pazodziui).

Man Omnitelyje buvo kažkuo panaši istorija. Organizacija, kurioje
dirbau, išdalino Omnitelio kortas darbuotojams, dalis jų buvo apmokama
iš organizacijos sąskaitos, dalis pačių darbuotojų. Maždaug po 5-ių metų
naudojimosi organizacijos politika tuo klausimu pasikeitė ir ji nutarė,
jog tos kortos, kurios apmokamos pačių darbuotojų, turi tapti
privačiomis, t.y. reikalingas sutarties perrašymas darbuotojo vardu. Na
ok, galvoju, niekas manęs jos neįpareigoja turėti, bet planas turėtų
likti toks pats (tuo laiku jau buvo nestebuklingas, bet neblogas), tai
nueisiu ir perrašysiu savo vardu.

Nuėjau į Omnitelio saloną Vilniuje Gedimino prospekte priešais senąjį
savivaldybės pastatą (tada ten buvo Omnio salonas, dabar lyg jau
nebėra). Tai užėjau ir kalbu su vadybininku. Formalumai visi OK, kalbam
tik apie planus ir mokesčius. Vadybininkas man sako "prašome pasirinkti
telefoną iš siūlomų". 8-/. Sakau, "koks dar telefonas? Aš tik sutartį
perrašyti savo vardu atėjau, mane darbe užtikrino, jog planas liks tas
pats ir nieko mokėt nereiks". Sako, "jo, viskas teisingai, bet turite
pasirinkti telefono aparatą ir sudarysime sutartį metams, dviems ar
trims, priklausomai nuo pasirinkimo, ir nieko daugiau nekainuos".
Galvoju, nifiga sebe, nafig man tas naujas telefonas, kai turiu ir taip
gerą, plius dar nauja terminuota sutartis, kai aš jau 5-is metus už tą
numerį moku iš savo kišenės. Koks tolkas? Lygiai taip pat galima ir iš
gatvės užeit ir pasiimt tokiomis pat sąlygomis :) Sakau jam, "nereikia
man naujo telefono ir naujos terminuotos sutarties, reikia tik ESAMĄ
sutartį su ESAMOMIS SĄLYGOMIS pratęsti perrašant mano vardu. Visi
leidimai šia procedūrą atlikti yra, organizacija juos suteikė, darom ar
ne?". Sako, "ne, taip negalima, arba jamat naują telefoną su nauja
sutartimi arba reikia sumokėti už sutarties perrašymą" (50 ar 70 lt, jau
nepamenu) :) Tada aš jam sakau, jog "mane informavo kitaip, bet jei jums
tai problema, tai aš nematau problemos paprasčiausiai nutraukti sutartį,
nes man tai nieko nekainuos, ir eiti savo reikalais". Tas kažką dar
išlemeno "na taip, galima nutraukti...", aš dar luktelėjau kelias
sekundes laukdamas vadybininko reakcijos, bet jos nebuvo. Tai nutraukiau
sutartį ir išėjau.

Žiūrim ką turim. Į saloną atėjo per visus 5-is metus už telefoną
tvarkingai mokėjęs klientas ir pasiūlė toliau tvarkingai už jį mokėti
gal dar N metų, bet jam nebuvo sudaryta tokia galimybė ir todėl jis
atsisakė įmonės paslaugų :) Iš esmės, tie nauji telefonai su naujomis
terminuotomis sutartimis skirti būtent išlaikyti nelojalų klientą pas
save, bet kai ateina lojalus klientas ir be jokių prievolių tiesiog nori
toliau naudotis paslaugomis, jam pasakoma, "ne, mes netikime, jog tu
lojalus klientas, imk telefoną su nauja sutartimi arba mokėk mums
bapkes, kad galėtum toliau mums mokėti pinigus" :) Visa šita istorija
įvyko dar iki "asmeninių" planų epopėjos, bet jau tada buvo linksma
stebėti Omnitelio požiūri į senus klientus.