Tema: Re: Atideto skrydzio tesinys
Autorius: ManXP
Data: 2012-03-16 16:58:10
Tame bled ir problema, kad CAA mano, kad tai ypatinga aplinkybe sio skrydzio
atveju. Todel reikia kazkaip tai uzgincyt

"Laimis"  wrote in message news:jjvc86$n6n$1@trimpas.omnitel.net...

ManXP rašė:

> Pasiulymu/komentaru bus?

Aš manau, kad tau ir advokatui nereikia logiškai svarstyti ir patiems
strateguoti dėl tokių techninių detalių, nes vargu ar teismas remsis
savo paties loginiais išvedžiojimais (panašiais, kaip ir jūsų: ar
lūžusi/sugedusi detalė x yra force majeure, ypatinga aplinkybė, ar tai
buvo galima sukontroliuoti). Veikiausiai remtųsi ekspertine nuomone
ir/ar jau egzistuojančia praktika, kas laikoma gedimu, kurio buvo galima
išvengti ir pan.
Tai ta prasme, reikia kasti ta kryptim, kokia yra praktika ir kaip
tiksliai/konkrečiai apibrėžiamos ypatingos aplinkybės.

Bet aš ne teisininkas ir vargu ar čia kas atsakys geriau už tavo
advokatą (nebent jis nesispecializuoja tokiose bylose)