Tema: Re: Dviasmenis kalavijas ir panasus stuff'as
Autorius: Gintas
Data: 2012-02-03 10:36:43
O kokiu pagrindu? Ar gali mentas, netiketai sustabdes masina, daryti joje krata? Na, tipo, jam pasirode, kad sniegas ant grindu-galimai isbires koksas is sleptuves. Sutinku-muitines pareigunas ta gali padaryt. O mentas? Stabdo ka nori ir daro krata? Jei maisus gali tikrinti, tai ir rankinukus atidaryt, lagaminus iskraustyt?