Tema: Re: Nu bliat Teisine valstybe (apie DNB banka)
Autorius: Gintas
Data: 2012-01-25 17:47:27
kazkada sis bankas man pranese (tik tada kai juokais paklausiau kiek as jiems skolingas) , kad as jam , mol , skolingas 90lt. Tipo 5m jie man gamino kazkokias korteles, kuriu as nepasimdavau ir vis skaičiavo ne tik pagaminimo mokesti bet ir delspinigius! Naglumo virsune, pagalvojau. Skaičiuot delspinigus, kai saskaitoje yra padori suma pinigu? Durus pirstu i ju pačiu pasirasyta sutarti, pagal kuria jie gali nuskaičiuoti jiems priklausiančius pinigus nuo bet kurios mano saskaitos ju banke-skola mikliai isnyko kaip dumas. Ir saskaita nesumazejo!