Tema: Re: Anstoliu vaika ir kedofilai :)
Autorius: audrius
Data: 2012-01-12 21:36:17
karoce cia visa ta istorija skirta fonui, kad tauta turetu kuo uzsiimt, o patyliukais patyliukais pvz atsiranda vaizdo kameros filmuojancios visus ilipancius ir islipancius viesajame Vilniaus transporte arba nuplaunama 100-1000mln per koki snoriuka

"pjezo" <kaminskiukas_trinti_@delfi.lt> parašė naujienų news:jemtb6$fq9$1@trimpas.omnitel.net...