Tema: Re: Anstoliu vaika ir kedofilai :)
Autorius: Gintas
Data: 2012-01-12 15:19:32
Matyt visi susitare, nes tiek ivairios Tv laidos, tiek zurnalistai, tiek anonsuose naudoja: "nevykdo reikalavimo"  , "ipareigota", "perduoti anstolei" (ne motinai) Taip ir nesuprast-privalo Venskiene kazkur ta vaika atvesti ar pakaktu jos leidimo ieiti anstolei ir issinesti klykianti vaika (gali taip but, nes vistik moteriske svetima jai) Kaip PRIVALU vykdyti ta teismo sprendima? KAS PRIVALO paimti vaika uz rankos ir nepasaint,  patenkintas jis tuo ar ne, nuvesti ir isodinti i autobusiuka?