Tema: Re: Reklamu tusavimas per TV
Autorius: cD-r0m
Data: 2012-01-03 20:53:10
Mythbusteriai bent jau užlipdo viską, nes taip reikalauja discovery, bet
bendras paaiškinimas jų forume buvo, kad jie nenori endorsinti kažko, ir
tais atvejais kai sprogdina kokią nors mikrobangę - kad neatrodytu kad
pasirinko kažkokį konkretų brandą gadinimui..

Kai pats montuoju video, kur užsakovas pagal europos kulturos pinigus daro -
paprastai gaunu tokį komentarą, kad europos pinigai negali būti panaudoti
jokiai komercinei veiklai reklamuoti, nes kitaip iškart lėšų naudojimo
pažeidimas. Kartą kabinosi net dėl to, kad už lango, už kalbančio personažo
kieme stovėjo mašina ir matėsi jos logotipas..