Tema: Re: Reklamu tusavimas per TV
Autorius: Laimis
Data: 2012-01-02 23:36:46
Linas Petkevičius rašė:
> Ash pats berastis, bet gal galima butu paaiskinti, kuris is spejamu
> variantu turimas galvoje kalbant apie "tusuojama reklama"? Cia kiek
> suprantu kazkas kazka uzdengia? Bet apie ka kalba? Alkoholio reklama?
> Brendu taisykles? Kazkokie nelegalus marketinginiai triukai kai vietoj
> vienos reklamos rodoma kita? Kazkas kitka? Variantas nuo zodzio
> "tūsintis" irgi svarstytinas?

Ir beraščiai turėjo pastebėti, kad įvairios televizijos retušuoja
įvairius (ne tik alkoholio) brand'us ir pavadinimus, tačiau tai vyksta
kartais gana chaotiškai (kai kas retušuojama, o kai kas ne). Man toks
paaiškinimas taip ir sueina (kaip koks prodiuseris pažvelgia į reikalą
arba kaip kas sumontuoja), tačiau klausimas buvo — galbūt yra kažkokios
nerašytos taisyklės, bendra praktika?