Tema: Re: Automobilio sustabdymas stabdant policijai
Autorius: ManXP
Data: 2011-12-01 11:29:01
Jo, as irgi jau pasimokes. Nes kai pirma karta nesutikau ir nuejau aiskintis
veliau, tai ant stalo gulejo pdeiku rastai, kuriuose VISKAS buvo priesingai
nei as rasiau

"Gintas"  wrote in message news:jb7g0n$a3h$1@trimpas.omnitel.net...

As pvz, jei dabar reiktu pasiaiskinima rasyt po protokolu-paprasyciau tuscio
lapo ir viska, viska neskubedamas surasyciau. Isdure jau syki mane-tipo ka
ten tiek rasai, mes laiko neturim cia sedet masinoje, yra dvi eilutes,
parasyk ir pasirasyk/ O kai nuejau i komisariata aiskintis, ten jau gulejo
policininku dviejuose lapuos isdestyta versija. Dabar jau ijungiu mobilkes
diktafona ir jei reiktu, neskubedamas surasyciau visas aplinkybes, iskaitant
ir nelabai zymias :)