Tema: Re: Automobilio sustabdymas stabdant policijai
Autorius: gopas
Data: 2011-11-30 11:25:37
Vieną kartą mane sustabdė gatvelėje, kur mano važiavimo kryptimi buvo viena juosta, priešinga kryptimi dvi. Jie sustojo ant bortelio, sustabdę mane
man liepė važiuot ant bortelio irgi, pasakiau, kad negaliu. Taip ir prastovėjau kažkiek minučių užblokavęs eismą.

Tai va klausimas, ar gali reikalaut važiuot ant bortelio ir ar turiu aš tai daryt?